Campodoor

Campodoor

www.campodoorshop.nl

Campodoor
EstatusAbierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos
Idioma, MonedaAlemán, Inglés, Neerlandés, Euro

Opiniones

Hemos encontrado 73 opiniones.

Frau Bianca Marino VieitezDomingo 4 de julio de 2021, 0:03

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

Ich bin sehr enttäuscht, dass die Ware immer noch nicht eingetroffen ist. Morgen fahren wir in den Urlaub mit kaputten Eckstücken für unsere Vorzeltmöbel. Wirklich sehr ärgerlich.

Dhr. Raf LambrechtsMartes 29 de junio de 2021, 21:42

Geachte,
We kunnen niet langer wachten op de bestelde batterij omdat wij kortelings op vakantie vertrekken met onze camper. Daarom zouden wij deze bestelling willen annuleren. Zouden jullie zo goed willen zijn om deze annulatie wegens te lange levertijd te aanvaarden en het betaalde bedrag terug te willen storten op mijn rekening BE66 1450 5834 3943.
Alvast bedankt.

Mevr. Els KouwenhovenMartes 29 de junio de 2021, 12:42

Ik heb nog niets mogen ontvangen. Wanneer kan ik de hoes verwachten?

Mr. Vytautas SerysLunes 28 de junio de 2021, 15:47

Hello, whatbis the situatio with this order? When can I expect to receive it?

Dhr. Kamaran HowaizyDomingo 27 de junio de 2021, 6:40

Ik verwacht mijn product vorige week net als je beloofd maar helaas niet gekomen dus wat ik heb bij de review van andere mensen gelezen is waar, en geen reactie van mail gekregen, ik heb genoeg informatie over jouw ik wacht op je antwoord op mijn meil anders zo snel mogelijk ik verschijn bij de zak, als je kan niet product op tijd inleveren moet je mijn geld terugstorten en bestelling annuleren.

Mevr. ellen petersSábado 26 de junio de 2021, 10:14

is er al zicht op wanneer mijn bestelling geleverd zal worden?

Dhr. Harrie van LierJueves 17 de junio de 2021, 15:39

beste
hebt u al enig idee wanneer ik de tent kan verwachten, wij vertrekken namelijk binnenkort.

met vriendelijke groet Harrie van Lier

Dhr. Willem van OostveenJueves 17 de junio de 2021, 10:24

Kunt u al wat zeggen over het moment van leveren. Ik ga bijna op vakantie en wil de luifel graag meenemen.

Dhr. martin stellingwerfLunes 14 de junio de 2021, 12:15

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

Waar blijven die roosters
al heel vaak contact gehad maar hoor niks

Dhr. Ronny De VosLunes 14 de junio de 2021, 10:22

Beste
Kan u bestelling met nr 20210-02250-16594-31722 annuleren en het geld storten op onze rekening?
Mvg De Vos Ronny
ronnydevos@live.be

Dhr. Dennis De jongViernes 4 de junio de 2021, 8:40

Ik heb meerdere keren gebeld naar jullie maar er wordt niet opgenomen.

Ik heb nog 2 lampen van Outwell tegoed en de stoel die ik nogmaals besteld hebt bij jullie omdat deze weer voorradig is.

Wij gaan over 2 weken met vakantie, hebben deze artikelen strikt nodig voor onze tent.

Graag een reactie voor datum levering.

Mvg,
Dennis

Dhr. jan hoekstraViernes 21 de mayo de 2021, 20:57

Goedenavond, de status van deze bestelling blijft ‘in verwerking’ kunt u dit toelichten voor ons?
Met vriendelijke groet,
Fan Hoekstra

Mr. R KuiperLunes 17 de mayo de 2021, 10:29

Wij hebben afgelopen vrijdag contact gehad over de vertraagde levering van deze stoelhoezen. U zou mij laten weten of deze hoezen tussen de levering zat die u op dat moment ontvangen had (2 pellets). Ik heb helaas nog niets vernomen, zou u mij dat kunnen laten weten? Als u de hoezen nog niet binnen heeft dan zou ik de bestelling willen annuleren en het bedrag teruggestort willen krijgen. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van u.
Roland Kuiper (06-42180015)

Mevr. Casandra TheunissenSábado 15 de mayo de 2021, 13:04

Wanneer kan ik de bestelling verwachten?
Was op voorraad en al update 10 mei gehad
Lees ineens heel veel revieuws over erg ontevreden klanten dus begin me nu wat zorgen te maken

Dhr. Jeroen van LeeuwenViernes 14 de mayo de 2021, 13:31

Verzendkosten zijn wel berekend, terwijl jullie aangeven dat deze niet berekend worden bij bestellingen vanaf €75,--. Graag bestelkosten retourneren.

Mr. Mahsoud HussainMartes 11 de mayo de 2021, 19:48

Hi, after sending you a message and getting no response, I called you again today.
Thankfully someone picked up, but they could offer o guarantees on delivery.

I, therefore, asked for the order to be cancelleded and refunded.

I will check again tomorrow to see if there is an update, and will call again if needed.

Mevr. Lia NathoeniMiércoles 5 de mayo de 2021, 10:27

Ik zou graag snel willen weten wanneer de bestelling wordt geleverd anders voel ik me genoodzaakt de rechtsbijstandverzekering in te schalen.

Mevr. Els GroenSábado 1 de mayo de 2021, 16:30

Beste

Nogmaals de vraag, wanneer wordt de luifel bezorgd? We hebben het volgend weekend nodig.

Mevr. Marieke van den BorneMiércoles 28 de abril de 2021, 21:43

Besteld én betaald op 10 april, maar nog niets ontvangen op 28 april. Graag contact of mijn geld terug storten.

Dhr. Thomas MulMartes 27 de abril de 2021, 10:16

Wacht al ruim een week op mijn bestelling. Er lijkt geen enkele reactie te komen. Ook niet op mijn mail over ditzelfde onderwerp. Waar blijft mijn tent?

Mevr. S. van RijkomSábado 24 de abril de 2021, 21:51

L.s,

Oo 21-4-2021 zond ik u een bericht met de vraag of er al iets bekend was over de levertijd van het gasoventje van GoSystem.

Ik heb helaas nog geen antwoord van u mogen ontvangen.

Ziu u mij zo spoedig mogelijk op de hoogte willen stellen van de voortgang van mijn bestelling.

Met vriendelijke groet,

Sylvia van Rijkom

Dhr. Ton van LeeuwenViernes 23 de abril de 2021, 15:28

Veel telefoontjes en mailtjes verzonden. Na lang, te lang, wachten eindelijk mijn bestelling gekregen.
Bij open maken zat er een verkeerd product tussen. Besloten om dit te accepteren, geen energie meer aan besteden, maar hier bestel ik nooit meer.

Dhr. Ronald BogaardLunes 12 de abril de 2021, 20:19

Hoe staat het met mijn bestelling?

Dhr. Erwin DekkerSábado 3 de abril de 2021, 1:11

Anderhalve week later nog steeds de tafel niet bezorgd. En, zeker zo slecht, geen enkele reactie op mijn vragen via e-mail en contact formulier.

Tienda web Directory

Categorías