Food4Pets.be

Food4Pets.beSatisfaction score: 4.6/5
82 votes, 6771 reviews

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

www.easywebshop.com/food4pets




Food4Pets.be
StatusClosed: customers get a message to come back later
Language, CurrencyEnglish, Dutch, Euro

Reviews

We found 6771 reviews.

Viviane Godecharle18 July 2023, 13:51

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Heel goede service al zovele jaren!

Benjamin Cools9 July 2023, 19:36

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles prima in orde , as usual

Philippe Geysens9 July 2023, 15:56

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles perfect.Dank voor de goede een snelle service.

Rob Wolters5 July 2023, 13:26

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Service als vanouds!

John Kraak20 June 2023, 22:12

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prima webwinkel, goed en snel geholpen via e-mail.

Paulina Baczewska18 June 2023, 16:16

Super snel �

Florence Coppens17 June 2023, 13:08

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Service rapide - Bonnes marques
Dommage qu'il n'y pas le français dans les langues proposées dans votre site ;-)

Danaé Liaropoulou8 June 2023, 14:02

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Excellent as always :)
Thank you !

Joanna Navarro8 June 2023, 13:45

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Delivery person drove by my house 2 times and didn’t even stop or ring the bell… I was home the whole day but had to go pick up my package myself…

Rosa Den houdijker5 June 2023, 14:13

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Snelle levering en vrijwel altijd alles op voorraad wat ik nodig heb. Snelle communicatie bij vragen. Aanrader!

Queriene van der Harst5 June 2023, 9:49

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super fijne service, bestelling wordt altijd snel geleverd en goed ingepakt. Jammer dat het voer telkens duurder wordt maar daar kan Food4Pets weinig aan doen. Erg tevreden.
Ik lees nu de andere reviews:inderdaad geen kortingen meer, dat is wel jammer.
Maar ach, onze hond moet eten, dus daar doen we het voor.

Ingeborg Van den Branden4 June 2023, 14:00

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Prijzen toch niet meer wat ze waren voor wat wij kochten, af en toe steekje laten vallen, vorige keer wel rechtgezet

Jos van Iperen3 June 2023, 20:46

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Er zijn geen superlatieven meer om deze webshop te beoordelen, zo goed is de kwaliteit van dienstverlening en product

Anja Verbeke3 June 2023, 17:52

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Super �

Joris Geens3 June 2023, 13:32

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Geen kortingen meer sinds de overname. Jammer.

Tiny Sloof Koevoets1 June 2023, 13:20

Heel tevreden met de nieuwe eigenaar. Jammer dat we geen korting meer krijgen bij een aankoop boven de €100.

Irma Ritzen31 May 2023, 15:28

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Ik heb het voer nog niet ontvangen!! Het verzoek was om het dinsdag, gisteren dus te bezorgen. Ik kreeg eergisteren bericht dat het vandaag bezorgd zou worden en gisteren dat het morgen bezorgd zal worden??? Ik zou het volgens de normale bestelling afgelopen zaterdag krijgen, maar omdat we niet thuis waren vroeg ik om het dinsdag 29-05 te bezorgen.
Tot nu toe ging het altijd goed, maar deze keer dus niet helaas.

Food4Pets.be31 May 2023, 15:33

Dag Irma,
Jammer om te zien dat u niet tevreden bent van onze service.
U had bij u opmerkingen inderdaad genoteerd levering 30 of 31mei.
Aangezien maandag 29 mei een officiële feestdag is in België konden we jammer genoeg niet voldoen aan jou vraag voor levering om 30mei.
Wij hebben dan je pakket 30 mei verzonden en normaal gezien zou het dan de dag nadien moeten aankomen (31mei zoals gevraagd).
Ik zie dat het pakket jammer genoeg vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Dit is iets waar wij als Food4Pets niets aankunnen doen.
Wij doen ons uiterste best om alle pakket binnen de 24u te verzenden.

Ik neem alvast contact op met PostNL wat de reden van vertraging is.

Fijne dag nog

Femke Gebruers30 May 2023, 7:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Het bestelde product was niet in voorraad, maar ik werd zeer snel en correct geholpen door de klantendienst waardoor ik toch niet zonder voer gevallen ben en de volgende dag al mijn pakket kon ontvangen. Food4Pets is echte aanrader qua service, telkens opnieuw!

L Falbert29 May 2023, 12:49

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Bestelling was verkeerd geleverd. Hiervoor heb ik contact opgenomen en werd het meteen opgelost. Volgende dag alsnog het juiste voer ontvangen. Hartelijk dank daarvoor!

Benjamin Cools29 May 2023, 11:18

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles in orde , ik had wel gevraagd om het 1 dag later te bezorgen dan dat het bezorgd werd , ik vond het pakket in de inkomhall... gelukkig...
Verder dus alles ok

Geert Vijncke26 May 2023, 15:12

Ik ben reeds jaren een tevreden klant. Opnieuw een snelle en correcte afhandeling en levering. Ik heb nu een goede kennis met een pup uit hetzelfde nest als onze Herder doorverwezen naar jullie. Ook hij bestelde twee zakken Acana voor zijn pup en zijn oudere hond. Succes verder

Gunther Jaspers22 May 2023, 20:24

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Top service en advies!

Staf Jonsson21 May 2023, 13:37

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Alles top

Nella Toet18 May 2023, 13:31

Satisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction scoreSatisfaction score

Als van ouds, zeer snelle service en levering.

Dit is echt een aarader.

Webshop Directory

Categories