EasyWebshop

food4petsbe

food4petsbePuntuación de satisfacción: 5/5
2842 votes, 3419 comentarios

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

graanvrij dierenvoeding: online,goedkoop, all-in prijzen

/www.food4pets.be

food4petsbe
EstatusAbierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos
Idioma, MonedaCheco, Danés, Alemán, Griego, Inglés, Español, Finlandés, Francés, Italiano, Japonés, Coreano, Neerlandés, Noruego, Polaco, Portugués, Rumano, Ruso, Sueco, Turco, Chino, Euro

Comentarios

Hemos encontrado 3419 comentarios.

Escribe un comentario

Primera página - Página anterior - ··· - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - ··· - Página siguiente - Última página

BURTONDomingo 7 de enero de 2018, 16:05

Service impeccable, facilité et livraison rapide. Très contente d'avoir choisi vos services !

LouiseDomingo 7 de enero de 2018, 13:52

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

100% tevreden!

Chrissie TobiSábado 6 de enero de 2018, 17:51

Super bedankt Mathieu voor de supersnelle verzending en super goed mailcontact je wordt echt supergoed op de hoogte gehouden per mail !
Ook vroeg ik om misschien wat kleine probeerzakjes van de overige smaken omdat een aankoop erg prijzig is van dit merk ..En die zaten er bij , echt heel erg bedankt. Tobi en ik wensen jullie een bijzonder goed en gezond nieuwjaar!

VandeborneSábado 6 de enero de 2018, 16:02

Correct, snel en to the point

StuartViernes 5 de enero de 2018, 9:23

Super service, vriendelijk en snelle levering! Orders worden direct verwerkt. Volgende dag in huis, zelfs bij verzending naar Nederland.

ChrisjeJueves 4 de enero de 2018, 13:38

Geweldige service. Ik had problemen met bancontact en moest de betaling via overschrijving doen. Ik was bang dat ik daardoor langer moest wachten. Maar na contact met Mathieu had ik de brokken toch de dag erna thuis. Fijn geregeld. Zo kunnen we gerust met ons hondje op skivakantie. Zijn skipakje ligt klaar met zijn favoriete brokjes van Wolfsblut. Helemaal blij.

Stevenne FJueves 4 de enero de 2018, 12:30

Service parfait livraison rapide bravo

WilmaJueves 4 de enero de 2018, 0:19

Hele snelle levering. Super!!!

InekeMiércoles 3 de enero de 2018, 13:19

Hele snelle service. De ene dag besteld, de volgende dag al in Nederland.

KatjaMartes 2 de enero de 2018, 14:11

Hele goede service, zowel via email als ook persoonlijk. Ben 1e keer de zakken voer gaan halen en daarna heb ik het laten verzenden. Dag erna had ik het al in huis. Echt super.
De nieuwjaarsaktie vond ik ook heel leuk verzonnen. Ondanks dat ik nog voer had toch besteld

Björn RuelensMartes 2 de enero de 2018, 13:13

Alvast bedankt voor het antwoord én de zeer vriendelijke en goede service.
Gisteren is mijn partner de zak komen halen en vertelde veel goeds.
De raad en daad over de overschakeling werd zeer gewaardeerd.

Wij komen terug.....

Annelies Van Der SandenMartes 2 de enero de 2018, 10:35

Altijd perfect in orde en snelle levering

RenardLunes 1 de enero de 2018, 13:06

Top top comme d’habitude ;)

janny v VuurenDomingo 31 de diciembre de 2017, 19:10

Zeer vriendelijk en fijn in communicatie, super snelle levering en goede prijs.

happyandrelaxeddogsDomingo 31 de diciembre de 2017, 13:27

thank you Mathieu and the team as always a great service - ordered Monday arrived Wednesday - and the driver from Post NL was charming - all the very best to you all for 2018 :)

MarcDomingo 31 de diciembre de 2017, 13:15

Allerbeste levering

Shirley MeijerJueves 28 de diciembre de 2017, 17:12

Bestelling weer net als anders gedaan. De levering wordt nu gedaan door post.nl. Dit bevalt ons beter dan DPD. Post.nl geeft het bij de buren af in geval van niet thuis. DPD bij de dichtstbijzijnde dierenwinkel. Dit is natuurlijk veel fijner dan weer zelf naar de dierenwinkel te gaan rijden. Top webshop en vertrouwd.

HarryJueves 28 de diciembre de 2017, 8:06

Super snelle levering. Ook zeer tevreden over de kattenbrokken.

FrancesMiércoles 27 de diciembre de 2017, 15:59

Snel en goed verzonden. De overstap naar postnl vind ik een hele fijne beslissing. Vind het fijn om bij food 4 pets mijn voer te bestellen, hun gun ik het en hoe klantvriendelijk zij zijn, mag beloond worden!

w.g.strijaardsMiércoles 27 de diciembre de 2017, 14:38

Zoals gewoonlijk snel en goed !!

Walter De VisMiércoles 27 de diciembre de 2017, 11:30

Heel tevreden. Alles top!

Rita De KeyserMartes 26 de diciembre de 2017, 12:13

Snel, correct, vriendelijk,...

SCMartes 26 de diciembre de 2017, 10:20

Livraison ultra rapide et service sérieux
Produits de qualité
Merci

PeterLunes 25 de diciembre de 2017, 23:55

We gaan steeds in herhaling vallen!
Wel op de positieve manier.

Snel geleverd in een perfect verpakte doos alsof er iets kostbaars in zit!

Primera página - Página anterior - ··· - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - ··· - Página siguiente - Última página

Tienda web Directory

Categorías