Veerles Creatieve Hoekje

Veerles Creatieve HoekjePuntuación de satisfacción: 4.9/5
84 votes, 207 opiniones

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

www.veerlescreatievehoekje.be

Veerles Creatieve Hoekje
EstatusAbierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos
Idioma, MonedaInglés, Francés, Neerlandés, Euro

Opiniones

Hemos encontrado 207 opiniones.

Mevr. Claudia BoitenJueves 2 de julio de 2020, 15:39

Wil wel met Paypal betalen

Mevr. Els JamartLunes 15 de junio de 2020, 14:45

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

Het was weer super snel geleverd en er was weer een leuk presentje en mooi kaartje bij. Zo fijn!

Mevr. martine celieMartes 2 de junio de 2020, 11:12

ik heb nog geen factuur gekregen

Mevr. Els AertsMiércoles 13 de mayo de 2020, 17:17

Bestelling en verzending zijn zoals gewoonlijk perfect verlopen! Goede communicatie van Veerle tijdens de behandeling van mijn bestelling. Top! Leuke attentie erbij!

Mevr. Veronique JochemsMiércoles 6 de mayo de 2020, 14:12

Bedankt voor de mooi verzorgde bestelling.
Het kaartje was 1 van mijn favorieten uit je filmpjes� dikke merci ook voor het presentje.

Mevr. Darline MaesMiércoles 6 de mayo de 2020, 14:08

Alles zeer vlug en in perfecte staat aangekomen. Dank U wel Veerle.

Mevr. annie mertensMiércoles 6 de mayo de 2020, 10:07

prima service, en een leuk kadootje bovenop.

dank u

Mevr. Hufkens NicoleMartes 5 de mayo de 2020, 13:42

Top Veerle...alles is weer netjes aangekomen.
Thanks voor de leuke suprise.
Tot de volgende..liefs Nicole

Dhr. marc FriessMartes 5 de mayo de 2020, 11:55

Hey Veerle, bedankt voor de snelle service en de leuke extra tot gauw

Mevr. Maria WeckxLunes 4 de mayo de 2020, 14:33

Super service, zelfs voor producten die niet in voorraad zijn is wachttijd kort! Dank je wel Veerle.

Mevr. Annick VliegenLunes 4 de mayo de 2020, 13:44

Zeer snelle levering, top kwaliteit

Mevr. joyce heuseveldtMiércoles 29 de abril de 2020, 14:07

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen

Veerles Creatieve HoekjeMiércoles 29 de abril de 2020, 17:25

Mevr. Heuseveldt nu in deze lastige corona tijden zijn de leverings tijden aanzienlijk langer te meer daar uw zending vanuit België naar Nederland moet. Bijkomend is er ook een weekend tussen uw pakje is vrijdag verstuurd maar op zaterdag en zondag werkt bpost niet dus hebben ze het pas maandag in behandeling genomen. Nog eventjes geduld aub. Alvast bedankt. Mvg Veerle

Ms. Fabienne RoosMartes 28 de abril de 2020, 13:23

Telefonisch advies voor de bestelling. Supersnelle levering en een attentie. Zoals steeds top.

Mevr. Linda DockxMartes 28 de abril de 2020, 13:15

Veerle bedankt voor de snelle levering, ook voor de attentie.
Groetjes, Linda

Mevr. Anneke HuybrechtsDomingo 26 de abril de 2020, 20:26

Snelle en correcte levering met een leuke attentie.
Bedankt Veerle!

Mevr. Carina BielenDomingo 26 de abril de 2020, 14:44

Bestelling tip top in orde

Mevr. Anne-Marie DhaluinDomingo 26 de abril de 2020, 13:50

Tevreden met mijn zending, voor herhaling vatbaar �

Mevr. Linda DockxViernes 24 de abril de 2020, 13:09

Heb mijn bestelling ontvangen en alles was zoals gewoonlijk tip top in orde. Bedankt Veerle

Mevr. Carina BielenMiércoles 22 de abril de 2020, 14:28

Alles weer netjes afgeleverd en een mooie attentie
- tip top in orde
Bedankt Veerle

Mevr. Els JamartMartes 21 de abril de 2020, 14:15

Bedankt Veerle, voor alweer top service en lieve presentjes. Ook de tutoliars zijn super en zetten mij aan om nieuwe dingen te proberen.
grs

Mevr. Nathalie MylleSábado 18 de abril de 2020, 16:06

Zoals gewoonlijk alles weer tiptop in orde! Veerle leeft voor haar klantjes en weet hoe het voelt als je vingers jeuken om iets te maken dus altijd supersnelle verzending en afhandeling van de bestelling!

Mevr. Nancy Van BovenViernes 17 de abril de 2020, 11:40

Steeds tip top in orde!

Mevr. Maria DelcroixJueves 16 de abril de 2020, 17:42

Correcte en snelle levering . Daarbij nog leuke attenties . Top.

Mevr. Frida Van NuffelJueves 16 de abril de 2020, 14:30

Bestelling snel ontvangen hartelijk dank voor de vlugge bediening,zeker nu in deze moeilijke coronatijd .bedankt Veerle voor de attentie bij mijn bestelling en de kaart

Tienda web Directory

Categorías