EasyWebshop

Madam kroket

Madam kroketPuntuación de satisfacción: 5/5
2 votes, 8 opiniones

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

www.madamkroket.be

Madam kroket
EstatusAbierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos
Idioma, MonedaFrancés, Neerlandés, Euro

Opiniones

Hemos encontrado 8 opiniones.

Dhr. Sven BeesmanJueves 12 de septiembre de 2019, 13:12

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

Top!
Correcte producten aan een eerlijke prijs!
Thuislevering met de glimlach!
Doe zo verder !!!

Mevr. brigitte verhelstJueves 8 de agosto de 2019, 12:36

wanneer zal deze bestelling verstuurd worden

Mevr. Hedwige LorcéSábado 13 de julio de 2019, 14:46

Heel tevreden en super lekker

PeterSábado 15 de septiembre de 2018, 14:15

Luc Bellings heeft niet overdreven 10 op 10 voor de kroketten van La Reine des Croquetes Heel eenvoudig maar een top kwaliteit Bernadette en Peter

ErwinMiércoles 12 de septiembre de 2018, 12:03

Update 12/09 : na 2 telefoontjes uiteindelijk mijn geld terug ontvangen !

ErwinDomingo 9 de septiembre de 2018, 13:50

Online bestelling geplaatst per 30/08 en online betaald. Nog steeds niets geleverd. We zijn nu 09/09 : Geen antwoorden op mijn berichtEN via de contactpagina op de website. Geen antwoorden op mijn SMS berichtJES ! Geen reactie op mijn vraag tot levering of terugbetaling !

Bjorn dtViernes 7 de septiembre de 2018, 13:41

Lekkere kroketten

POUILLEUXLunes 1 de enero de 2018, 21:20

Des produits très frais ,une qualité irréprochable . Achat lors d'un séjour à Oostende , personne responsable des lieux très sympathique. Boutique à recommander

Tienda web Directory

Categorías