EasyWebshop

RPS Equipments

RPS EquipmentsPuntuación de satisfacción: 5/5
3 votes, 3 comentarios

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

Alles voor paard en ruiter

/www.rpsequipments.com

RPS Equipments
EstatusAbierta: Los clientes pueden ver los productos y comprarlos
Idioma, MonedaNeerlandés, Euro

Comentarios

Hemos encontrado 3 comentarios.

Escribe un comentario

KateLunes 9 de abril de 2018, 17:55

Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

Gisteren een hooistomer besteld, vandaag al binnen, wow wat een snelle service...

BrendaLunes 9 de abril de 2018, 17:53

Ik heb helaas mijn bestelling na twee weken moeten annuleren door een prive situatie.
Geen enkel probleem geweest bij RPS, sterker nog, mijn bestelling werd gratis terug gehaald en ik heb binnen 3 dagen mijn geld terug, top service, dank je wel.

NadineDomingo 25 de marzo de 2018, 11:08

Super tevreden, bedankt.

Escribe un comentario

Nombre Check
Mensaje Check
caracteres restantes
Puntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacciónPuntuación de satisfacción

Tienda web Directory

Categorías